ترلانترلان، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

دوست داشتنی ما

دو ماهگی

1393/4/12 0:03
188 بازدید
اشتراک گذاری

یک ماهت گذشت وارد دو ماهگی شدی و من همچنان به هیچ کاری نمیرسم و سر در گمم همه میگن خوب میشه از چهله که بگذره خوب میشه آره بعد از چهل روز یه کم بهتر شدی ولی فقط یکی دو شب خوب بودی باز همونطور شد.

روز چهلم با مامان بزرگ بردیمت حموم و با کاسه مامانجون که مخصوص آب چهله بود آب چهلتو ریختیم.

روز 42 که بردمت مرکز بهداشت وزنت:4200 قدت:53 دور سرت:37 بود دهم خرداد که دو ماهت تموم بود هم بردمت واکسن زدی دوتا توی پاهات و یکی هم خوردنی منکه بیرون اتاق ایستادم ولی تا صدای جیغتو شنیدم اشکم در اومد شبشم مامان همش بالا سرت بیدار بودم چند بار تبت رفت بالا و من پاشویت کردم وزنتم:4800 قدت:55و دور سرت:38 بود.

50روزت که شد موهاتو بابایی کوتاه کرد تا قبلش خیلی شبیه پسرا بودی یه پشت مویی هم داشتی بلللللللللللند بازم شبیه پسرا شدی ولی مامانی گل سر و هدبند میزنم برات که شبیه دخترا بشی قربونت برم.

اولین مسافرت بدون بابایی که من رفتم و اولین مسافرت زندگی تو،توی دو ماهگیت بود با مامان بزرگ رفتیم یزد پیش خاله جون برای جشن فارغ التحصیلیش اونجا مامان بزرگ برات یه جفت گوشواره هدیه خرید.

دو روز مونده بود دو ماهت تموم یشه که رفتیم آتلیه ازت عکس گرفتیم هدیه ماهگردتم برات یه نیم ست کیتی خریدیم و رفتیم خونه بابا بزرگ مامان بزرگ(بابا مامان بابایی)برای اولین بار،اونا هم بهت هدیه دادن.

هنوز دوماهت تموم نشده بود که میخندیدی و حرف میزدی،با آویزی که تو تختته مدتها بازی میکنی و دست و پا میزنی و سرگرم میشی صبحها میخابونمت توی تختت آویزتو برات روشن میکنم یکی یکی به عروسکاش نگاه میکنی و با چشمات دنبالشون میکنی بعدش یا گرسنت میشه یا خابت میگیره که صدات در میاد یعنی اینکه مامان باید هر چی دستمه بذارم زمین و بیام بغلت کنم اونوقت توی بغل مامان شیر میخوری و میخابی.

خلاصه که شیر دادنت آروغ گرفتنت پوشک عوض کردنت حموم کردنت (که نگو وای چه حالی میده)توی بغل گرفتنت و کارای خونه را انجام دادن یه دستی غدا خوردنم با وجود تو بازی کردن و حرف زدن باهات تنها کاراییه که این چند وقته تمام روزامو پر میکنه و مارو هر روز بیشتر از قبل عاشق تو میکنه.

خواب بعد از حمام 40 روز

45 روزگی

گل باران

58 روزگی باغ بابا بزرگ

52 روزگی اولین مسافرت به یزد جشن فارغ التحصیلی خاله جون

باغ دولت آباد یزد

دومین ماهگرد

پسندها (1)

نظرات (0)