ترلانترلان، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

دوست داشتنی ما

نه ماهگی

1393/10/18 12:1
188 بازدید
اشتراک گذاری

تو این ماه با کمک جایی راه میری و از حالت ایستاده میتونی بشینی ولی هنوز بدون کمک جایی نمیتونی بلند بشی و راه بری

دست دستی یاد گرفتی و موشی خیلی کم دست میزنی ولی صدا نداره

مامان رضوان انقد باهات تمرین راه رفتن کرده که تازگیا می ایستی  و چند قدم بر میداری میپری تو بغلش اینا اولین قدمای زندگیته عزیز دلم

دیگه اینکه چقد اینور اونور میری و به همه جا کار داری مامانی با مشقت زیاد برات سر کار شیر میدوشم تمام انگشتام درد گرفتن،شبا نمیخابی و اذیت میکنی همش میخاهی شیر بخوری،ولی یه شب توی همین ماه تا صبح خوابیدی و حتی بیدار نشدی شیر بخوری که من خودم شیر میذاشتم دهنت این اولین شبی بود که تا صبح خوابیدی

هفدهم آذر و بیست ونهم آذر دوتا دندون بالاییتم در اومد

بردمت مرکز بهداشت وزنت 8800 قدت 72 و دور سرت 43.5 بود همه چی خیلی خوب بود

زیر میز چیکار میکنی دخمل

اصلا من با همه قهر کردم و خوابیدم

با سر رفته تو سبد اسباب بازی

شال و کلاه کردی کجا بری

اینم از غذا خوردنت ببین مامانی

اونجا رفتی چیکار کنی

 

و ماهگرد نهمت

و اینم کیک ماهگردت که داری میخوریش والبته این ماه از مزه کیکت زیاد خوشت نیومد ولی سر و صورتت انگار زیاد دوست داشتن

پسندها (2)

نظرات (0)