ترلانترلان، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

دوست داشتنی ما

آمادگی کامل که بیای

1392/3/26 14:24
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خیلی وقته که بهت سر نزدم چند وقته که اصلا حوصله ندارم و بی حسم دست ودلم به نوشتن نمیره ولی حالا که اومدم بذار واست بگم که بابایی به دلیل مشکلاتی برگشت و فعلا بیکاره تازه منم رفتم دندانپزشکی دندونمو درست کردم آزمایش قبل از بارداری هم دادم و هیچ مشکلی نداشتم فقط مرددیم که تا 2 ماه دیگه صبر کنیم یا نه آخه طاقتمون رفته تازه ترس این که همکارم باردار بشه و بارداری من عقب بیفته هم هست به همین خاطر من باید پیش دستی کنم ولی جدای همه اینا دلم میخاد که بچم نیمه اول سال بدنیا بیاد همینه که مرددم کرده و هنوز نتونسم تصمیم بگیرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای ملیسا
23 اردیبهشت 92 13:59
با سلام . وبلاگ ملیسا جان با موضوع یه تیکه بهشت روی زمین به نام شیرخوارگاه آمنه به روز شد . خوشحال میشیم مراجعه کنید و با نظرات زیباتون ما رو دلشاد کنید . منتظر شما هستیم .